2- خدمات رسانی و پشتیبانی از کاربران
در راهنمای خرید نرم افزار فروش مانند راهنمای خرید هر نرم افزار دیگری، مساله خدمات پس از فروش شرکت تولید کننده جایگاه ویژه ای دارد. برای خرید نرم افزارهای مدیریت کسب و کار مانند باشگاه مشتریان، نرم افزار CRM و نرم افزار ثبت خرید و فروش حتما باید کیفیت خدمات پس از فروش شرکت سازنده آن نرم افزارها را هم مدنظر قرار بدهید.
یکی از مهم ترین ویژگی های خرید نرم افزار فروش خوب و حرفه ای این است که شرکت تولیدکننده اش بهترین خدمات را به شما ارائه کند. امکان شخصی سازی آن، ارائه آپدیت های منظم، حل مشکلات احتمالی پس از خرید و . جزو وظایف شرکت های تولید کننده است. بنابراین، در این مورد کاملا اطمینان حاصل کنید.
فرقی ندارد که شما به دنبال نرم افزار فروش بلیط سینما یا کنسرت هستید یا قصد خرید نرم افزار فروشگاهی یا نرم افزار فروش تلفنی را دارید، به هر حال باید این خدمات را دقیق بررسی کنید. یک فروشگاه لباس برای خرید نرم افزار فروش لباس و پارچه و پوشاک، باید تحقیق کند که شرکت تولید کننده آن نرم افزار چه نوع خدماتی را ارائه می کند و این را به عنوان یکی دیگر از ویژگی های بهترین نرم افزار فروش برای مغازه خودش درنظر داشته باشد.
تاثیر استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری در سازمان ها
چرا به نرم افزار های مالی نیاز داریم
معیارهای انتخاب نرم افزار CRM
ضرورت استفاده از نرم افزار حسابداری-3
راهنمای خرید نرم افزار فروش؛ 8 ویژگی مهم 12
اشنایی با نرم افزار دبیرخانه و شرح وظایف آن در سایت یار (بخش سوم)14
بررسی تاثیر نرمافزار اتوماسیون اداری بر افزایش بهرهوری کارکنان
نرم ,افزار ,خدمات ,شرکت ,های ,راهنمای ,نرم افزار ,افزار فروش ,خرید نرم ,تولید کننده ,راهنمای خرید ,شرکت تولید کننده
درباره این سایت